Stichting Signaal verzorgt hightea

Stichting Signaal ontving een bericht van een moeder waarbij haar zoon vorig jaar geconstateerd is met een bottumor in zijn kuitbeen.
Vanaf dat moment zijn bij haar jongste zoon diverse onderzoeken geweest, gevolgd door verschillende chemokuren. Ook zijn stamcellen zijn geoogst en heeft hij een operatie aan zijn kuitbeen moeten ondergaan.

Dankzij de behandelingen kan hij nu gelukkig al wat beter lopen, desalniettemin is hij na iedere chemokuur steeds ziek. Door deze roerige periode heeft hij alle leuke, afsluitende dingen van zijn groep 8 niet mee kunnen maken.

Om haar zoon toch weer even te laten genieten van het leven en deze tijd waar mogelijk te laten doen vergeten, organiseerde zij een nachtje kamperen voor haar. Hier namen ook zijn klasgenoten van groep 8 en nieuwe klasgenoten van zijn nieuwe school aan deel.

De tweede dag wilde ze graag invullen met een hightea voor familieleden en vrienden van de familie. Dit als bedankje voor hun hulp en steun in de afgelopen periode en uiteraard als verassing voor haar zoon.

Stichting Signaal droeg na contact met de moeder uiteraard graag een steentje bij aan deze verassing en droeg zorg voor de kosten van de high tea met zoete en hartige hapjes, drinken, tafeltjes, stoelen en houten banken, serviesgoed en 2 partytenten. Dit alles voor zo’n 50 personen. Om de high tea verassing compleet te maken heeft Stichting Signaal ook zorg gedragen voor de kosten van een ijscokar.

We wensen iedereen veel sterkte en geluk toe!