Stichting Koentje

Stichting Koentje is opgericht voor Koen Loonen. Koen vecht vanaf juli 2015 tegen de kinderkanker Neuroblastoom. Bedankt dat u deze website bezoekt. Koen heeft nog een lange weg te gaan hier in Nederland. Hij moet nog een paar chemo’s, een operatie ondergaan, bestraalt worden en vervolgens een stamcel transplantatie. Als dit alles achter de rug is en koen is genezen verklaard, is koen er nog niet. Er is een kans dat neuroblastoom terugkeert en dan kunnen de artsen niks meer voor koen betekenen. Daarom krijgt Koen de kans om naar Amerika te gaan om deze kans te verkleinen. Dit is een kans die Koen en zijn familie met beide handen wil aan aangrijpen. Maar hier voor is u hulp nodig.

Koen is een 19 jarige jongen die altijd het positieve uit het leven haalt. Koen woont in Dongen en is een echte sport man. Hij volgt een sportopleiding op het Cios Goes – Breda. Voetbal is zijn grote passie. Hij was daarom ook bijna hele week bij zijn club Blauw wit te vinden.

Koen ging in juni met rugklachten naar de dokter. Niemand had verwacht dat koen kanker had. En al helemaal niet Neuroblastoom fase 4. Het kwam voor zowel Koen, zijn familie en vrienden aan als een schok. Die iedereen even moest laten bezinken. Maar nu gaan we ervoor, want Koen is een echt vechter!

De Stichting Koentje heeft zich ten doel gesteld om financiële middelen te genereren om de kosten te betalen die voorkomen uit de behandeling van Koen Loonen in Philadelphia (Amerika). Daarbij valt te denken aan reiskosten en verblijfskosten van Koen, zijn ouders en zussen. Het geld willen we bijeenbrengen door het organiseren van diverse activiteiten, werven van sponsors en donateurs. Stichting Signaal draagt graag een steentje bij aan de doelstellingen van Stichting Koentje.

Meer informatie over Stichting Koentje kunt u vinden op www.stichtingkoentje.nl.